donderdag 23 maart 2017

Een bomberjack....of twee :-)

Ik tekende het patroon al lang geleden, ik vermoed toen het boekje uitkwam, dus ergens in maart vorig jaar...
Om de een of andere reden werd het project op de lange baan geschoven. 
Totdat ik mezelf oplegde geen nieuwe stof meer te kopen, tenzij ik wist wat ik ermee zou maken.
Dus toen de Botanical leaves van About Blue Fabrics weer beschikbaar waren (eerst vond ik ze maar niks) wilde ik ze graag kopen, dus de bestemming werd al snel.... 
EEN BOMBERJACK
Ik knipte tijdens ons naaiweekend de stof en maakte hem toen ook. 
Het was helemaal niet zo moeilijk om te maken....
en ik ben megacontent!!!
De afwerking is ook mooi: met halsbies en het beleg mooi weggewerkt tussen kraag en beleg, ik ben fan van dit patroon!













Geef toe, schoon eh? 
En toen ik thuiskwam, bedacht ik dat ik nog een beetje sweater liggen had, en ik maakte er vandaag nog eentje:





Ik vind de tweede eigenlijk nog mooier dan de eerste, en bestelde vandaag van deze stof bij om er eentje voor mezelf te naaien! Jihaa! 
Aja, als ik er een bestemming voor heb mag het eh?! :-) :-)

Patroon: Cool Bomber Jack Ottobre 3/2016
Stoffen: Sweat van Eva Mouton voor Bambiblauw



6 opmerkingen: