donderdag 23 juni 2016

Dochterkind

Vertelde ik al over de kledingstijl van mijn dochterkind? 
Dat zijn de laatste tijd altijd broeken (meestal zo van de skinny soort, waarvoor ze zich op het bed moet leggen en laten helpen om ze uit te krijgen), of shorts en slobbertruien, dat ook.
Maar vooral: GEEN KLEEDJES. 
Ofwel zijn ze niet cool genoeg ofwel beletten ze haar om apenstreken uit te halen, gaande van in bomen klimmen tot circustoestanden aan het speelrek op school....

Nu kwam de laatste La Maison Victor toe en de Boris Hoodie bracht mij op een idee: gewoon verlengen! 

Zo gezegd zo gedaan, ziehier het resultaat:





Cool en toch een kleedje, toch?

Ik ben tevreden!

Stof: Eva Mouton
Patroon; Boris Hoodie (LMV)

3 opmerkingen:

  1. Zo leuk, echt geslaagd.. hopelijk doet ze hem veel aan, zo niet... ik heb ook een meisje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is nog wel een stoer kleedje voor een dochter die weet wat ze wil!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen