dinsdag 24 oktober 2017

Geeuw

Toen de vorige La Maison Victor uitkwam stak er een jurk bovenuit vond ik, de Solange!

Toch duurde het nog even vooraleer ik hem naaide.

Op naaiweekend was het eindelijk zover. Ik naaide hem in een mooie french terry van de nieuwste SYAS collectie!

Het is echt een snelklaarprojectje! 

Onder het motto less is more ben ik er heel blij mee!
En zo comfortabel dat dit zit, ik denk dat ik hiermee ga slapen! :-)



Ik maakte er nog eentje in een crepe stofje maar deze geraakte nog niet op de foto (dat is hier echt een probleem, als er iemand zich geroepen voelt om af en toe creaties op de gevoelige plaat vast te leggen: SHOOT)

Patroon: Solange (La Maison Victor)
Stof: Grill (SYAS) van bij kersepitje

2 opmerkingen:

  1. toffe jurk. Deze zul je waarschijnlijk dagelijks willen aantrekken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil nog altijd foto's nemen hoor. Gewoon een dag afspreken !

    Annick

    BeantwoordenVerwijderen