vrijdag 21 juni 2013

Op een dag...

Op een dag, toen mijn kleinste ongeveer 2 jaar werd, wandelden we op een creatief marktje in de stad. Daar stonden heel wat creatievelingen met hun ontwerpjes en ook heel wat stofkraampjes. DAAR is het TOEN begonnen, de microbe, de passie, de obsessie om zelf dingen te maken en te ontwerpen...om aan alle stoffen-gerelateerde dingen te gaan voelen, te bestuderen, zich af te vragen hoe ze gemaakt worden....
Al gauw werd er een tweedehandse singer van onder het stof gehaald om mee te beginnen naaien...al gauw ook werd het frustrerend dat ik alleen rechtdoor kon stikken en kon zigzaggen, en dus begin dit jaar kocht ik samen met mijn mama een Brother innovis 100 (ieder eentje he, niet samen!!) Dit was echt de hemel! Eindelijk kon ik ook, op een deftige manier ritsen inzetten, knoopsgaten maken en zoveel meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten