vrijdag 12 juli 2013

Rok en kleedjesfun...

Zoals gezegd toverde ik mijn petit pan stofje om in een rok! Foto volgt later...

En dan, het burdaverhaal, lees: het elastische biais verhaal dat toch nog goed eindigde omdat de fout (lees: gat) in de biais achter de omslag valt! Ik dacht die er snel even aan te stikken maar dat liep ietwat anders, het was niet simpel omdat hij continu wegfloepte...
Het was een avontuur met goede afloop, het tricot-avontuur! Ik moest bij elke naad even nadenken welke steek ik moest gebruiken...
Het is gemaakt in een teststofje van het stoffenspektakel, dat onverwacht meevalt owv de bijpassende biais....



En dan kan ik nu beginnen aan een kleedje in een goei stofje!

1 opmerking:

  1. Ziet er alleszins goed uit,je kleedje! Ik ben nog maar een beginneling op naai-en bloggebied,iets in tricot staat op mijn verlanglijstje maar de durf is er helaas nog niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen