vrijdag 2 augustus 2013

Nog maar een Burda'ke

Omdat we vandaag op vakantie vertrekken en omdat het zoooooooooooooooo zalig zit maakte ik nog maar eens een kleedje.
 Op een goede 2 uur zat het in elkaar.
Het moeilijkste vind ik nog steeds de naden onder de kapmouwen goed krijgen, hetgeen er nu door kan maar nog verre van perfect is!
De elastische biais daarentegen (waarmee ik de eerste keer zo worstelde), is dan weer geen issue meer, ik stik eerst een kant vast met een grote steek op de naaimachine zodat hij netjes blijft liggen.
Ik maakte het kleedje zonder de linten zoals het patroon beschrijft maar knipte het voorpand wat breder zodat ik het probleemloos in de zijnaad kon vaststikken...En het minder nipt is dan het vorige kleedje!!

Verder werk ik aan een babykado dat ik nog niet kan tonen omdat de toekomstige mama dit bericht ook leest...ik denk dat ze er heel blij mee gaat zijn...(hopelijk zijn jullie nu benieuwd :-))

Aja, ik had ook een foto beloofd van mijn petit-pan rok, dus hier is hij:

En bij deze verlaat ik mijn naaimachine voor minstens 10 dagen....en ga ik proberen te genieten van de Zuid-Frans zon....
Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten