woensdag 4 september 2013

Rupsjenooitgenoeg


Ondertussen maakte ik een feestkleed voor de dochter die binnenkort 7 wordt, volgens het bekende svdhz patroon met een Alijn rokje, het blijft mijn favoriet!
Ik stootte toevallig op het mooie rupsjenooitgenoegstofje en volgde mijn gevoel, velen vonden het stofje te kinderachtig maar ik dus niet, en zijzelf evenmin:
Geslaagd in mijn opzet dus! 
Al geloof ik nooit dat ze zal wachten op haar verjaardag om het kleedje te dragen...

Anekdote: nadat ik de blinde rits in het kleedje had gestikt was mijn blinderitsvoetje verdwenen, overal gezocht, nergens te vinden, terwijl ik die altijd op een vaste plaats leg...
....totdat ik een paar dagen later het kleedje terug liet passen en iets zwaar opmerkte en jawel, mijn blinderitsvoet zat tussen de voering en het kleed, het rupsje heeft haar naam dus verdiend, de veelvraat!! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten