vrijdag 10 januari 2014

Swap-time

En toen besliste Veerle, de bezielster van Naaitselaar (http://naaitselaar.wordpress.com/),
onze naaiclub, een swap te organiseren.
Dit is een systeem waarbij eenieder een lootje moet trekken op de computer van een ander lid.
Je kan hierbij zelf een verlanglijstje maken (met je lievelingskleuren, de dingen waar je een hekel aan hebt...)
en anoniem vragen stellen aan de persoon voor wie jij iets moet maken (i.e. je 'swaptoffer')
Dus stress, wat maak ik, wanneer begin ik eraan?
het antwoord op mijn laatste vraag is 'te laat'
Ik had eerst een leuk idee maar kreeg geen biais netjes in hoeken gestikt 
TIPS HIERVOOR ZIJN WELKOM!!!
Na veel gevloek op 'dat leuke onuitvoerbare idee', 
Dacht ik ineens aan mijn grote vriend, 
CAMEO

En dus geschiedde...
met een van mijn geliefkoosde petit-pannekes...




En toen dacht ik, ne pot is ne pot maar is ook MAAR ne pot,
en vond dat er nog iets in moest,
iets snel en simpel om mijn frustratie (over mijn keigoeie maar onuitvoerbare idee)
 wat doen af te nemen,
dus vandaar:
TANANA...


Ik hoor u denken:
WAT IS DAT?
Awel, das een cirkelsjaal
niet simpel om te fotograferen
En ze leek er toch blij mee
OEF!!

Het was wel heel leuk gisteren,
om de swapjes uit te wisselen, waarbij je met een tip moest raden
welk kadootje voor jou was..

Hilarische momenten, stress momenten:
er zit een dame tussen die stikt zoals een racemachien, nooit speldjes steekt en op een halfuur een vest ineensteekt, (knippen inbegrepen)
en dan vol bewondering (gemeend),
kijkt hoe wij wel goeie ideeën hebben maar de afwerking soms wat missen...
De grootste stress viel van mij af toen ik zag dat ik niets voor haar moest maken :-)
Hoewel het een echte schat is, ons Aline!!
Allez, op naar de volgende swap, het was zeer leuk!!

1 opmerking: