maandag 24 maart 2014

Dubbele vreugde vanmorgen....

Ik hoor u denken...wat is er gebeurd?

Awel, op ons naaiweekend maakte ik een boekentas(je) voor Vincent (eerste kleuterklas).

Toen mijn dochter (tweede leerjaar) dit zag, begon de 'miserie':

'mama, ik wil met die boekentas naar school', 'ik wou dat ik terug een kleutertje was'

Totdat ik besloot er ook eentje te maken voor haar,
dit ging gelukkig wat vlotter dan de vorige.

Dus, toen hij vanmorgen klaar was (eigenlijk gisteravond al, maar toen sliep ze),
waren we allebei blij:
zij met de boekentas,
ik omdat de boekentas klaar was (en van het gezaag verlost ben :-))


Pff, nu effe iets anders (lees: geen boekentassen meer)


 Maar ben toch best tevreden (en zij ook),
ze mocht er vanmorgen wel niet mee naar school, 
zodat ik toch een paar foto's kon nemen in 'ongehavende' staat (want ik ken mijn dochter, helaas).


Tafelzeil: koekepeertje
Bolletjeskatoen: stoffenspektakel
Patroon: naaiclub

Geen opmerkingen:

Een reactie posten