vrijdag 26 september 2014

Over verjaren en fuiven en feesten......



Mijn man werd een tijd geleden al 40,
en gaf vorig weekend, samen met 4 andere vrienden zijn 40 jarigen fuif.

Ik flockte voor hem en zijn vrienden een hemd, analoog met de uitnodiging:





Veel mensen bewonderden mij, omdat ze dachten dat ik dat allemaal met de hand uitsneed, mooi niet dus, dankzij de cameo hulplijn!!



Op dezelfde dag werd Anne 8, en ik maakte voor haar een turnrugzak, pennezak en een kleedje:

Met een stofje dat door dochterlief van de 'verkoopstapel' werd geplukt :-p

Ze mocht ook mee naar de fuif (hun allereerste), ze vonden het super!



Foto van het kleedje volgt nog!


En, hoewel ik pas om halvijf in bed lag, was ik om halfnegen alweer paraat om lollypops te maken, na een heel gevecht met onsmeltbare chocola lukte het uiteindelijk dan toch:
Nog niet helemaal naar de goesting van dochterlief, maar ik deed mijn best :-)


Ik kocht  wat boekjes uit de action flockte ik op elk boekje de naam van de klasgenootjes.

En toen was er nog het familiefeestje voor haar verjaardag...moet ik nog vertellen dat het een heeeeel intens weekend was? Maar wel plezant!







En ziet ze er niet content uit?! (Hier met verjaardagskleedje!)

1 opmerking:

  1. Dikke proficiat aan de jarigen!

    En ook een proficiat voor jou, wat een leuke creaties!


    Liefs Marieke
    (www.uniquemarieke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen