donderdag 6 november 2014

Eentje voor mezelf...

Ik had nood aan een snelnaaiklaarprojectje, 

dus viste ik het beroemde burdapatroon (7828) nog eens uit mijn kast:

Met een 'Lucy has a secret' stofje van bij Mondepot.....





Ik maakte er vorige zomer verschillende exemplaren van, met kapmouwtjes, dit is het eerste met lange(re)mouwen...

Al vergat ik wel (alweer)het rechtervoorpand wat langer te knippen, omdat ik er eentje zonder band wou...
Maar gelukkig is het tricot en rekt het mee!!
Het is ook de eerste keer dat ik het rechtervoorpand wat fronste....



De mouwen zijn nog niet gezoomd en de zoom is ook nog niet klaar, dat plan ik te doen met mijn coverlock (op een rustig moment)


3 opmerkingen:

  1. ik maak dat ook altijd zonder band, maar hou gewoon het midden van het voorpand aan en laat dat gewoon uitlopen op die deelnaad ipv door te trekken. Zoals mina dotter het uitlegt.
    Heel leuk geworden in dat stofje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammie, je bent om op te eten ;-) Met al die cupcakes!
    Leuk kleedje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor Els, ik zou er mij nu toch ook eens moeten aanzetten hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen