maandag 8 juni 2015

Theo

Een tijdje geleden bracht mevrouw Kersepitje een eigen collectie uit, ze begon met een meisjescollectie, dat zagen jullie hier
en hier al.


De dochterkast hangt echt heel vol, en toen ze een tijdje geleden ook een jongenscollectie  uitbracht, wilde ik deze ook es testen! (aja, de stand jongens-meisjes is hier 2-1, maar de kleerkast heeft een andere verhouding :-))


Dus koos ik voor deze stof. En maakte daar een Theo mee. Met rits. Een rode rits en groene paspel werd er uiteindelijk gekozen.
Ik koos voor een dikkere rits dan hier, dus naaide ik geen ritsflappen.

Het klinkt cliché maar het is o zo waar: het is een heerlijk zacht stofje van een heerlijke kwaliteit!

Het verwerkte dan ook echt zalig! 

Ik vind het resultaat echt mooi! Wat vinden jullie?

(Ik vroeg mijn kleinste meneerke voor de foto 'normaal' te doen, maar dat lukte maar zo-zo...)



Stof: Kersepitje
Patroon: Theo (zonen09)

3 opmerkingen:

  1. Spijt dat ik geen jongen heb.... ik zou anders wel in de rij staan voor zo'n mooi hemdje van jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk gevonden met die rits.
    Gekke foto's zal hij leuker gevonden hebben, toffe collage!

    BeantwoordenVerwijderen