vrijdag 1 juli 2016

Boris Hoodie en Boris Hoodiekleed

Ik tekende onlangs de Boris Hoodie in de maten van mijn 2 kids.
Ik verknipte daarvoor een onlangs gekocht Lily Balou stofje van bij mondepot.
Zelf vond ik het mooi, maar zoonlief vindt het heel vreemd model, ik citeer hem 'waar zijn die mouwen?!'
Ik gebruikte de binnenkant van de stof (die bijna even mooi is als de buitenkant) voor de binnenkant van de kap en de mouwboordjes.
Zucht, ik hoop dat hij toch gedragen zal worden!





En dan het dochterkind: ik maakte nog een jurkje voor haar, in een couponsweaterke van bij Madeline!
Iedereen content deze keer!



Stof; Sweater: Lily Balou van bij mondepot
Sweaterkleed: Madeline

1 opmerking:

  1. Met dit weer is het logisch dat hij de mouwen zoekt 😉 maar wel twee topversies

    BeantwoordenVerwijderen