zondag 16 juli 2017

Kampvulsel

Normaal houden wij onze agenda bij op onze smartphones. 
Bij het begin van deze vakantie maakte ik toch een papapieren exemplaar om aan het prikbord te hangen wegens overlappende kampen en kwestie om het juiste kind op de juiste plaats op het juiste moment af te zetten en op te halen.
Ik gaf elk kind zelfs een andere kleur voor de duidelijkheid :-)



Zo ontdekte ik ook dat het dochterkind zaterdag om 16 uur terugkwam van een kamp in Leuven terwijl de camion met de scoutsvaliezen diezelfde zaterdag om 18u gevuld zou worden in Mortsel.
Meer dan tijd om de schoenen eventueel nog uit de ene valies te vissen en in de andere te steken  had ik dus niet...
Dus naaide ik nog 2 shorts, kwestie van genoeg gerief te hebben voor de scoutsvalies :-):






En ik naaide ook nog een jumpsuit, deze keer met een nog properder afgewerkte hals :-)


Stoffen: Eva Mouton leeuwen van Madeline de stoffenmadam
cactuscanvas van babarum
patroon: purl soho
Stof jumpsuit: Flags van seeyouatsix van Bobby Sewing
patroon: Van Katoen en Purl Soho


1 opmerking: