maandag 30 oktober 2017

I love sewing sundays

Gisteren ging ik nog eens een workshop volgen bij Madeline, in Lier.
Het was er eentje die ik al lang wilde volgen maar waarbij de vorige keren ofwel de datum niet paste, ofwel was die direct volzet. 
Maar deze keer dus niet :-)

We knipten vooraf thuis (meestal is dit zo). 
Ik twijfelde over de maat, en nam voor de veiligheid een grotere maat (schrik dat ik er niet in geraakte). 
En net dat speelde me parten want dit is een retro patroon dat anders in elkaar wordt gezet dan een traditioneel patroon (naden worden onmiddellijk doorstikt enzo). 
Dus wanneer je vaststelt dat het bovenstuk eigenlijk een beetje te groot is, is het niet zo simpel om dat efkes te verkleinen. Dat weten we dan ook weer voor de volgende keer :-).
Maar het kwam goed en dat is wat telt, nee? 







1 opmerking: