woensdag 23 mei 2018

A star is born

Onlangs werd er in onze familie een klein meisje geboren.
Toen ik vroeg of ze liever een kado van de lijst hadden dan wel iets zelfgenaaid kozen ze voor dat laatste.

En ik vind dat altijd leuk, zo een genaaid geboortepakketje samenstellen!

Het zijn allemaal eenvoudige projectjes en samen echt mooi, al zeg ik het zelf....
Een overzichtje:


Ik combineerde 2 wondermooie petit-pan-stofjes!



Ik maakte slabben en flockte er verschillende tekstjes op.



Ook naaide ik een babynestje, met petrolkleurige wafelstof.


Ik maakte met dezelfde wafelstof zeverdoekjes om in het nestje te leggen, zodat het nestje niet telkens gewassen moet worden na een boertje :-)
Een gepersonaliseerd tuttenkoordje kon uiteraard ook niet ontbreken.

Op vraag van de ouders maakte ik nog 2 slabben met deze tekst, maar vergat een foto te nemen....



En hierna volgt er nog een opdracht, voor nog meer slabben!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten