dinsdag 7 mei 2019

Moeten er nog shorten zijn?

Ik vertelde al over de groeispurt van mijn dochter...
N I E T S van vorig seizoen past nog :-(
Dus ook geen shorten. 

Ik tekende het patroon aan de hand van twee gekochte shorten en maakte er zelf een serietje: 




Met nepen achter en plooitjes vooraan, met en zonder zakken, eentje volledig met elastiek, twee met tailleband en eentje met een combinatie van tailleband en elastiek, zoals deze:



(Stofje komt uit mijn stoffenkast)



deze met tailleband (met elastiek vanbinnen):




(stofje van Bobby Sewing)



Deze met zakken (met doorlopende strepen trouwens :-) en elastiek vanaf halverwege het voorpand, zodat er een 'plat stuk' is vooraan:




(stofje van stockverkoop Nathalie Vleeschouwer)



Deze volledig met elastiek:



(stofje van Bobby Sewing)
Dit waren ze allemaal! 
Ik ben zelf tevreden over het resultaat, en zij ook! :-)


1 opmerking: