dinsdag 10 december 2013

1 missie volbracht...



Ein-de-lijk!! 
Dit hemdje heeft een hele geschiedenis: eerst lag het geknipt voor de oudste zoon, 
maar door verkeerd knipwerk kon het dienen voor de jongste, 
mits het nodige puzzelwerk...
Toen naaide ik het linkervoorpand verkeerd aan het rugpand,
toen bleek de kraag niet te passen,
enfin, ik versleet een tornmesje met dit hemdje!
En toen zwierde ik het in een hoek, had er genoeg van,
totdat ik daarstraks al mijn moed bijeenraapte en het voorzag van lange mouwen, 
wat eigenlijk nog wel meeviel...
Alleen had ik echt geen zin om er manchetten aan te zetten,
dus vatte ik het plan op om de mouwboorden morgen gewoon om te zomen 
als de lengte goed is!
Tenzij ik morgen weer andere moed vind, wie weet?!

Ondertussen is Annes feestkleed ook klaar! 



Ze kreeg van de sint een mooi vestje, dat er perfect bij past, iedereen happy!

Ook de kadootjes voor de nichtjes zijn ondertussen klaar
 (maar die kan ik nog niet tonen omdat de mama's missch meeloeren!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten