woensdag 4 december 2013

Preview....

....van de feestoutfit van de dochter en jongste zoon...


....alsof ik nog niet genoeg projectjes lopend (lees: geknipt heb liggen)...
zag ik gisteren bij Ieniemiene een kleedje in dit stofje toen ik bedacht dat ik ook nog zo een overschotje liggen had van vorig jaar, en met wat puzzelwerk kreeg ik er een bovenstuk van SVDHZ uit, 
en maakte zelf biais voor onderaan de effen rok te zetten....
Vorig jaar maakte ik er een A lijntje mee:


Geef toe, schoon eh? Maar helaas te kort dit jaar...
ik plan haar dit jaar wat alcohol te geven zodat ze minder hard groeit

En voor de jongste zoon ligt hier al keilang een hemdje te wachten 
op lange mouwen...


Al mijn kerstprojectjes liggen ook nog te wachten, incl dekentjes voor de kids 
voor in de auto tijdens de lange autotocht op weg naar skivakantie...
Kleedjes voor de nichtjes, een zelfgemaakt kadootje voor mijn zus 
(die vermoedelijk dit ook leest dus zeg ik nog niet wat!)...

AAArrghh, WAAROM ZIJN ER MAAR 24 UUR IN EEN DAG??

...to be continued...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten