dinsdag 29 april 2014

Over Theo's en hertjes enzo...

Toen XliefjesX onlangs een deel van haar stoffen verkocht,
 kon ik voor een klein prijsje 2,20 m van deze schattige hertjesstof op de kop tikken!

Toen dacht ik al er over voor de drie kinderen iets te maken uit deze stof!

Omdat binnenkort ons neefje gedoopt wordt, leek dit de ideale gelegenheid en 
was er zelfs sprake van een deadline!
En zoals het ernaar uitziet, lijkt deze nu al bijna gehaald! :-)

Het werden Theo's voor de jongens. Voor de dochter is het een bovenstuk geworden uit SVDHZ
met 6 pandenrok en volledig gevoerd! 
Het was heeel nipt wat betreft de stof, de 6 panden zijn dan ook serieus versmald...
Maar zij is al stapelverliefd op het jurkje!


Mijn plan is gedeeltelijk klaar, ik ga nog een sjaaltje voor de dochter maken en dasjes voor de jongens (in fluo oranje petit panstof)!!
De hemdjes zijn nog knoploos, die worden op dit eigenste moment verstuurd uit Thailand! :-)

En ik ga ook nog een retrojurk voor mezelf maken!

En missch flock ik er nog wel ergens een fluo oranje detail op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten