woensdag 14 mei 2014

Swapperdeswap....

Swap, swapt, swappen...

Ik weet niet of dit een werkwoord is, maar voor mij (en de rest van Naaitselaar,
http://naaitselaar.wordpress.com/2014/05/13/lenteswapkriebels/)
was dit wel zo! 

Een tweede swap kondigde zich aan, iedereen was bijna zo zenuwachtig als een kind voor de sint!

Namen werden getrokken via de computer en ideetjes werden gezocht....

Ik dacht aan vanalles en op haar verlanglijstje stonden allerlei, van keukenhandschoenen tot een danszak voor haar dochter...

En dit laatste werd het, ik wilde al lang de Joan-tas maken en zo geschiedde:







Ik gebruikte tafelzeil voor de buitenkant, katoen voor de binnenkant..
De dochter, voor wie de zak bedoeld was, was mee, en was er blij mee!
MISSIE GESLAAGD!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten