maandag 20 oktober 2014

Milchmonster


 Het begon bij een stofje waarvan ik dacht 'och, als ik het verpruts is het niet zo erg',
maar nu ben ik toch wel een beetje fier....
Ik ben fan van de raglanmouwen en ook de lengte (driekwart) vind ik echt geslaagd,

alleen is het niet te lang (lees: een beetje kort).

Maar ach, ik groei toch niet meer :-)




Ik versmalde het ook serieus, het leek eerst net een zwangerschapskleed!!



Detail kraag:


Ik gebruikte ook voor de eerste keer (shame on me!!!) mijn coverlock!

Zo gaan er nog volgen denk ik, het patroon biedt een hele waaier aan mogelijkheden en combinaties (verschillende kragen, bovenstukken en rokdelen)


Patroon:
http://www.milchmonster.de/E-Books/E-Book-Raglankleid-Toni-.html

Stof:
 Fragile

5 opmerkingen:

  1. Knap Els, en dat kraagje.. super gewoon :)
    Je gaat veel plezier hebben aan dit patroon want het staat je beeldig
    MamaCin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en idd leuk stofje!
    Zou je er geen effen boord (zwart) aan kunnen zetten onderaan zodat het wat langer komt?

    BeantwoordenVerwijderen