zondag 19 oktober 2014

Over vanalles...

Onlangs kocht ik een patroon voor een jurk voor mezelf 
en zag veel schoons passeren (o.a. de beroemde zeeman truien).

Aangezien manlief dit weekend moest studeren, 
had ik wat tijd: ik ging naar de copytheek om veeeeel patronen te printen, ik tekende patronen, ik knipte stof voor mijn jurk en voor de truien voor de twee jongsten
(aangezien mijn dochter 'genoeg' heeft van kleedjes, ook voor haar een trui).

En ja, mijn kleed is bijna af (alleen mouwen en zoom nog omzomen),
alleen krijg ik op dit nachtelijke uur geen deftige foto getrokken,
dus zullen jullie het moeten doen met een foto van de stof van mijn kleed.
Ik beschouwde het als 'oefenstof', het was helemaal niet duur en in eerste instantie was ik er niet wild van, maar af is het verrassend mooi! Het is een stofje van Fragile!



Ook de truien hebben enkel nog mouwboorden en een zoom nodig, foto volgt!

1 opmerking: