donderdag 20 september 2018

Bij verjaren horen (zelfgemaakte) kados

12 wordt ze vandaag, mijn dochter. 
Wat gaat de tijd snel. 
12 jaar geleden stond onze wereld, letterlijk, even op zijn kop toen de kinderarts, bij zijn eerste onderzoek, dacht dat er iets ernstig mis was met haar. 
Ik tuimelde dus al heel snel van mijn roze wolk. Hing een bordje aan de ziekenhuisdeur 'niet storen'.
De dagen erna waren dus gevuld met bezorgdheid ipv vreugde.
Gelukkig bleek hij het, een paar dagen later, fout te hebben en is ze een kerngezonde, energieke, vrolijke en aangename meid geworden!
Een meid met pit, dat is ze ook. Eentje die weet wat ze wil, en ook, vooral, wat ze niet wil.
Ook wat kleren betreft. 
Dus speelde ik op safe en maakte iets waarvan ik zeker was dat ze het zou dragen!


Dit is een roccosweater waarvan ik een colorblock knipte:


Dit is een Odette, die ik ook colorblockte (zelfs van de eerste keer verknipte ik het voorpand ipv het achterpand, cfr mijn blunder vorige keer....)




Stof: See you at six, Madeline, 't Leerke
Patronen: Rocco (zonen09) en Odette (LMVmei:juni 2017)



2 opmerkingen:

  1. Was jij mee op naaiweekend met Katrin? Daar was ook zo'n leuke colorblocking van Rocco. Of het deze was ben ik niet zeker van, alvast erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen