donderdag 20 september 2018

I am back!

Eindelijk! Mijn naaigoesting is terug na onze vakantie!
Ik begon met wat ik meest nodig vond. 
Aangezien de kasten van de kinderen reeds goed gevuld zijn en ik nog wat t-shirts kon gebruiken maakte ik een paar odettes. 
Ik tekende dat patroon al heeeeel lang geleden zodat ik nu ook heeeeel lang moest zoeken om het terug te vinden. Ik en orde zijn niet echt goeie vrienden :-(.

Met colorblock en zonder, heerlijk simpel, snel en schoon! Meer moet dat niet zijn!
Allez ja, simpel, bij de colorblock liep het al fout. Tussen de soep en de patatten knipte ik het achterpand in drie ipv het voorpand. Nadien foefelde ik, maakte de achterkant dieper zodat de achterkant de voorkant werd. Waarschijnlijk kunnen jullie al lang niet meer volgen...
;-) ;-)



Het is het resultaat dat telt, toch? ;-)

Stof: See you at six, Froy & Dind, den Boom
Patroon: Odette (LMV mei juni/2017)

1 opmerking: